Alla inlägg under juli 2013

Av Gintare Mullback - 31 juli 2013 12:06

Hej jag skulle vilja ha lite tips om att göra ett eget träns som man kan tänka på och skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter om det och skicka gärna en bild på tränset. Och kan man sy läder med en vanlig symaskin lädret kommer vara högst 3 milimeter tjockt. Ge mig era bästa tips.

Av Gintare Mullback - 31 juli 2013 12:00

Hej så som rubriken lyder så är jag på väg till Skåne för att morfar bor där så jag och mina föräldrar stannar där i två dagar så att vi hinner bada något.

Av Gintare Mullback - 30 juli 2013 20:45

hej idag så tog jag och mamma en cykeltur först till lillhagen för att äta men maten var slut då cyklade vi till sankt jörgens golfklubb och åt där istället och min lilla Yago har kommit på att man kan rymma igenom häcken "suck" hur smart kan en hund vara egentligen sedan fyllde vi på vattnet i Marwins hage. Det är väl det som har hänt idag typ.

Av Gintare Mullback - 29 juli 2013 11:27

Hej igår så var det sista dagen som min kompis Isa hyrde Yasmin och det var rätt muligt så försäkerhetsskull så red vi i ridhuset vi hoppa en bana på 5 hinder och det gick ganska bra förutom att Isas häst vägrade och då gick hon mellan hindret och ett annat hinder och i sista sekund gjorde jag också det och Marwin fastna i socker biten som hindret låg på och drog i väg ett halvt varv och sedan så hoppa jag hindret själv och det gick bra och sedan så hoppa vi banan som jag och Isa hade byggt.


  

               

               Yasmin som är till salu D ponny 13 år pris 40000 Sto hoppar bra bara man är bestämd har tävlat upp till L:B 

                 Är ni intresserade så kontakta min ridlärare på www.ebranch.nu så står hennes telefon nummer där.

Av Gintare Mullback - 29 juli 2013 08:06

hej jag har faktiskt börjat fundera över om att göra ett aldelles eget träns till marwin på riktigt för att sidostyckerna skaver på honom men göra typ så att dom kommer lite längre bak och även nackstycket behöver kommaa längre bak tycker jag.


skissen på mitt egna träns med namnet "ginmar" kommer om så småning om datorn får inte fram det men kolla min insta ginti_paint där finns bilden.





Av Gintare Mullback - 14 juli 2013 18:03

hej nu när jag har varit i stallet och ridit Marwin och på slutet så hoppa jag två små kryss med Marwin gick mycket bättre än igår  .

Av Gintare Mullback - 14 juli 2013 08:55

Hej igår så åkte jag till stallet och red lite på Marwin vi träna på gångarter och hoppande 50 cm i slutet han hoppa lite dåligt tycker jag eftersom att han hoppa från stillastående men det var faktiskt mitt fel att jag inte drev på så bra men det gick bättre och bättre. Sedan så bada jag i vimmersjön och det var jättevarmt till och med Yago simma för första gängen. Idag så ska vi rida ut med två andra kompisar och lära oss några ridvägar   . 

Här kommer lite bilder på Marwin.


 en trött Marwin som var på ridläger.





Av Gintare Mullback - 6 juli 2013 14:33

Hel äntligen har man varit på ridläger och lärt sig massor. och nu är det dags att packa upp allting jag är nästan klar med mitt rum det är några kartonger kvar. allt är bra med mig och Marwin idag och imorgon så ska Marwin få vila och på måndag rider jag ut en runda och sedan tränar dressyr för att han har hoppat hela vecka. 

Presentation


kommentera gärna jag uppdaterar så ofta jag kan både om mina djur och mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards